Behandling af hårtab

Hårtab kan ramme både mænd og kvinder.
Den mest almindelige type af hårtab hedder ”androgen hårtab” . Denne type hårtab ses som  udtynding af håret i tindinger og på issen.

Hårtab  kan være betinget af både genetik, sygdom, stress og aldring.

Cellbooster® Hair er patenteret CHAC-teknologi,  CE-godkendt behandling, der sigter mod at forbedre hårets sundhed og modvirke hårtab.

Behandlingen er effektiv til dig der har tyndt hår, hårtab eller en svækket hovedbund.

Ved at anvende en række næringsstoffer og vitamintilskud, styrker Cellbooster® Hair-behandlingen hårsækkene, fremmer hårvækst og forbedrer hovedbundens sundhed.

Cellbooster® Hair giver en genopbyggende effekt, der efterlader håret stærkere, tykkere og mere glansfuldt.

Behandling af hårtab. I Fredericia, Middelfart, Kolding. Horsens

Cellbooster® Hair anbefales ikke hvis:

• Du er gravid eller ammende
  • Har  infektion i huden
  • Har hudkræft

Cellbooster® Hair behandling

Behandlingen er relativ ukompliceret. Vi anbefaler en god hårvask inden du kommer, eller dagen før behandlingen.

Området der skal behandles desinficeres, og med en meget tynd nål injiceres Cellbooster®. Produktet spreder sig selv, efter injektion i det behandlede væv.

Hver behandling indeholder 3 ml. som fordeles i det behandlede område.

Klinik Kronborg anbefaler  6 behandlinger, med 2 ugers interval. Derefter individuel vedligeholdelses plan.

Efter Behandlingen

Diskret hævelse og rødme, det forsvinder som regel efter 1 til 3 dage.

Der kan forekomme blå mærker, som kan komme, efter alle behandlinger hvor man injicerer med nål.

Undgå at berøre det behandlede område i ca. 4 timer efter behandlingen af hensyn til infektionsrisiko.

Du bør ikke vaske dit hår eller bære hovedbeklædning i de første 24 timer, hvis du er blevet behandlet med Cellbooster® HAIR.

Undgå også sol, sauna, hård motion eller solarium. Samt bad i svømmehal eller ved havet de første 24 timer.

Cellbooster®

Der findes flere forskellige varianter af Cellbooster®. Hver Cellboosters aktive formel af ingredienser, er udvalgt til at dække specifikke behov.

Det er det muligt at kombinere flere produkter i samme behandling.

Cellbooster® hører under kategorien Skinbooster.

Cellbooster® Hair anbefales til:

• Pludselig opståen pletskaldethed
  • Pletskaldethed (autoimmun sygdom, Alopecia areata)
  • Ødelagt skrøbeligt hår (kemisk)
  • Begyndende arvelig skaldethed
  • Seboroisk eksem
  • Psoriasis

Overvejer du kosmetisk behandling, kan jeg virkelig anbefale Klinik Kronborg. Efter et dejligt info møde med Maibritt Kronborg, vidste jeg det var her jeg ville være tryk ved at blive behandlet, hvilket har holdt 100% stik.

Anbefaling fra en tilfreds kunde.